Tłumacz

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Twoja Obroża - Tosi Obroża :)

Dzięki uprzejmości firmy Twoja Obroża dostałam prześliczną obrożę ;)

https://scontent-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10923572_1547649365521564_1912155880680693037_n.jpg?oh=dbbfa1a4fd2a24fe4e215386ff84e991&oe=55239D34 

Taką O :)
Od razu mi się spodobała i od razu wiedziała, że jest dla mnie, kiedy tylko mama przyniosła ją do pokoju ;)

Czym prędzej poprosiłam, żeby zdjęto mi starą brzydką już obrożę i założono ładną :)



 Twoja Obroża


  Nasza pracownia łączy lata doświadczenia w krawiectwie artystycznym z pasją tworzenia i miłością do zwierząt. Dzięki upcyclingowi dajemy drugie życie materiałom, z których szyjemy. Każda obroża jest unikatowa, niepowtarzalna. Zupełnie jak Twój pies…
     W naszej ofercie znajdziecie Państwo obroże w różnych rozmiarach i wzorach. Szyjemy także smycze. W niedługim czasie planujemy także poszerzenie oferty o obroże dla kotów.
Realizujemy indywidualne zamówienia (wzornictwo i rozmiar).


SERDECZNIE ZAPRASZAMY I ZACHĘCAMY DO PRZESYŁANIA ZDJĘĆ SWOICH PUPILI W CELU WYKONANIA PROJEKTU

small3
small1
small2



















Obroża jest wykonana bardzo solidnie z wykorzystaniem metalowych kółeczek i klamer. Od razu widać, że jest ona przemyślana i wykonana bardzo trwale. Wszystkie łączenia są mocne i bardzo profesjonalne.
Materiał, z którego wykonana jest obroża jest miły w dotyku oraz ma ładny kolor - fioletowo-różowo-niebiesko-czerwony :)
Bardzo fajne jest to, że obroża jest regulowana i nawet jeśli zwierz przytyje lub zrzuci trochę na wiosnę, wystarczy tylko zmniejszyć obwód i piesek może dalej nosić ulubioną obroże ;).
Obroże zakłada się oraz zdejmuje bardzo łatwo  - wystarczy przeciągnąć przez głowę i gotowe :)
Posiada ona mały uroczy krawacik, chociaż nie do końca jestem przekonana, że pasuje do suczki.
Całe wykonanie obroży jest bardzo profesjonalne i godne polecenia. Nie spotkałam się jeszcze z firmą wykonujące tego typu obroże i do tego w tak rewelacyjnej jakości.
Materiał jest miękki, bardzo wygodny - nie uwiera psa w żadnym miejscu.

OBROŻA GODNA POLECENIA !

5 komentarzy: